piątek, 17 stycznia 2014

TIME FOR KIDS - KRZYŻÓWKI

Witam Was z kolejnym postem z serii TIME FOR KIDS. Nowy Rok zaczął się dosyć intensywnie i ciężko mi znaleźć czas na moje ulubione zajęcia, czyli wszystko to, czym dzielę się z Wami na blogu. Na szczęście nie zmieniło się to, że jestem z moimi małymi księżniczkami i spędzamy twórczo czas, więc póki co inspiracji do serii TIME FOR KIDS nie zabraknie!

Na dziś mam dla Was zupełnie nowy pomysł. Pragnę zaproponować Wam zabawę, którą uwielbiamy z moją starszą pociechą, od kiedy nauczyła się pisać. Otóż krzyżówki i rebusy pochłaniają nam sporą ilość czasu i... papieru. Od niedawna mogłam zapoczątkować nową, drukowaną wersję zabaw słownych, gdyż Święty Mikołaj wsłuchał się w moje potrzeby i sprezentował mi drukarkę :). 

Zapraszam Was do inspirowania, lub częstowania się moją propozycją krzyżówek dla dzieci!
 
My sami najlepiej znamy nasze maluchy, wiemy na jakim są etapie rozwojowym, jaki mają zasób słów i jakie zadania będą w stanie rozwiązać. Sklepy pełne są gotowych gazetek i zeszytów zadań odpowiednich do wieku, lecz przekonałam się, że w pewnym momencie stają się mało interesujące dla dziecka. Dlatego też nasza spersonalizowana wersja może okazać się strzałem w dziesiątkę. Maluch będzie zachwycony, gdy stworzymy mu łamigłówkę, rebus czy labirynt z wklejonymi zdjęciami członków rodziny. Poruszmy naszą wyobraźnię! 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!