piątek, 21 listopada 2014

2014 CHRISTMAS DECORATIONS - KNITTING BALLS


Witajcie Kochani! Dzisiejszym postem rozpoczynam tegoroczną serię inspiracji bożonarodzeniowych! Uwielbiam ten czas oczekiwania i przygotowań oraz to, jak stopniowo dom zapełnia się nowymi ozdobami i zapachami. Co roku mam wielką ochotę stworzyć we własnym mieszkaniu mały "Winter Wonderland"! Mam nadzieję, że uda mi się zarazić Was moimi pomysłami do zaczarowania Waszych domów! Zapraszam.
Dziś przygotowałam dla Was mięciutkie bombki! Przyznam Wam, że od  kiedy w moim domu pojawiły się małe dzieci, czyli już od 6 lat, na mojej choince ani razu nie pojawiły się szklane bombki. Były materiałowe, drewniane i plastikowe, w tym roku postanowiłam je wydziergać!
Do wykonania bombek z miękkiej włóczki użyłam styropianowe kule, dzięki temu bombki nie odkształcają się przy dotknięciu.
 
Za pomocą szydełka tworzyłam kształt kuli oplatając styropianową bombkę.
 
 
Zakańczając robótkę pozostawiłam kawałek włóczki, na którym będę mogła zawiesić ozdobę na gałązkach.
 
 
 
Pamiętajcie, że jest wiele świetnych miejsc do ozdobienia, nie tylko choinka! Okna, lampy, drzwi. Świąteczne ozdoby znakomicie wyglądają na wierzbowych gałązkach. Pobudźcie swoją wyobraźnię!
Kilka miękkich kul wykonałam bez użycia styropianowych bombek, skorzystałam jedynie z grubej włóczki zpagetti. Jest ona na tyle mięsista i elastyczna, że bez trudu można z niej stworzyć mięciutką, ale zwartą bryłę.
 
Takie kulki z elastycznej włóczki to fantastyczna zabawka dla małych kociaków! :)
Więcej światecznych inspiracji pojawi się na blogu już wkrótce, a póki co zapraszam Was do inspirowania się zeszłorocznymi pomysłami (tu).
Udanego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!