poniedziałek, 16 grudnia 2013

CHRISTMAS DECORATIONS PART 3

Kochani, piszę tego posta z wyprzedzeniem, opublikuję go prawdopodobnie najwcześniej za tydzień, ponieważ w międzyczasie mam dla Was jeszcze kilka interesujących rzeczy :). Ciekawa jestem jak bardzo zmieni się do tego czasu aura za oknem. Mam szczęście mieszkać od niedawna w cudownym miejscu, które codziennie zaskakuje mnie swoim urokiem i zmiennością. Czasem zastanawiam się czy istnieje prawidłowość, że ludzie mieszkający w towarzystwie gór częściej się uśmiechają i są pogodniejsi. Widok gór wiosną powalał mnie na kolana, podobnie latem, nie mogłam oderwać od nich wzroku, jesienią było przepięknie jak w bajce, a dziś zimowa aura jest wyjątkowo mgliście magiczna! Świąteczny klimat w Szwajcarii czuć bardzo intensywnie już od dłuższego czasu, ja również pozostanę w nim tak długo jak się da. :)
Napiszę Wam dziś o kolejnych bardzo szybkich, prościutkich i niedrogich sposobach na wykonanie ozdób świątecznych. Zapraszam do lektury!
Zacznę od małej choinki, do wykonania której potrzeba kawałek wstążki, koraliki i igłę z nitką.
Musimy nawlekać na nitkę na przemian wstążkę i koraliki tak, aby powstał kształt choinki. W mojej choince użyłam perełek i elastycznej włóczki zpagetti, o której pisałam już wiele razy. :)
Zostawiamy na szczycie zapas nitki do zawieszenia i gotowe:) Dodatkowo można zwieńczyć choinkę jakąś ozdobą, albo innym koralikiem, u mnie ażurowy metalowy.
 
Następna propozycja jest banalnie prosta i stara jak świat, ale właśnie w jej prostocie tkwi urok! Chodzi o koła z papierowej harmonijki.
U mnie w wersji minimalistycznej, biały papier i dekoracyjna wstążeczka. Możliwości dekorowania są jednak nieograniczone, więc do dzieła!
 
 
Uwielbiam wieńce! O kilku pisałam już na blogu tu, tu i tu. O każdej porze roku znajduję powód, żeby jakiś upleść. Moje serce skradły również wieńce wieszane poziomo w formie karuzeli, zrobiłam kiedyś taką z wyszywanych ptaszków, możecie ją zobaczyć tutaj. Teraz zrobiłam wieniec rozgwieżdżony. Nie jest skomplikowany, a świetnie spełnił funkcję, na której mi zależało. Słynę z tego, że wciąż przemeblowuje swoje mieszkanie, przeprowadzka nic nie zmieniła, a nawet zaostrzyła tę moją słabość. Ponieważ mój stół często zmienia miejsce, zdarza się, że nie ma nad nim lampy. Ten problem rozwiązałam wysoką stojącą lampą, która rzuca światło na stół stojąc z boku. Brakowało mi jednak miejsca do podwieszania dekoracji, lampa nad stołem zawsze świetnie się do tego nadawała. Aby zapełnić i urozmaicić przestrzeń nad stołem powstał właśnie mój nowy wieniec!
Potrzebowałam drut, wykręciłam z niego kształt koła i oplotłam czarną, materiałową wstążką. 
Następnie wycięłam z białego papieru gwiazdki.
 
Przywiązywałam do wieńca cienką nitkę, a do niej doklejałam gwiazdki. Wieniec jest leciutki, więc nie potrzebował gwoździa, zawisł podwieszony do sufitu na washi tape.
W bardzo prosty i szybki sposób można uzyskać wyjątkowo przyjemny efekt. Przechodząc obok wprawia się wieniec w delikatny ruch, co wygląda magicznie. Polecam!
 


29 komentarzy:

  1. Bardzo mi się spodobały choineczki i oczywiście wieniec! :) Fajne pomysły na dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle u ciebie świetne pomysły! wianek-mobil jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta choineczka jest genialna! Mam nadzieję, że jeszcze zdążę sobie taką upleść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam pytanie, gdzie można otrzymać takie bawełniane sznurki? Bo można dużo naprawdę fajnych rzeczy z nich zrobić i jeszcze nigdzie się z takimi nie spotkałam. Byłabym wdzięczna za nakierowanie mnie, gdzie takie mogę kupić. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. So, so beautiful!!!! One of my choices for a perfect Christmas DIY. I just linked this on my blog, thank you! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, gdzie można kupić taką włóczkę? Zamówiłam zpagetti przez internet ale jest cieńsza niż ta z Pani zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli można wiedzieć, to czym przykleiła Pani na ścianę te harmonijki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ! cudne te wiszące gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutely cute! Great job, lovely blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. Check out Muuto Collection in Surrounding Australia
    http://www.surrounding.com.au/brands/Muuto/
    They delivery nationally

    OdpowiedzUsuń
  11. Los árboles son una monada, seguro que hago alguno para decorar mi abeto, gracias!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Los árboles son una monada, seguro que hago alguno para decorar mi abeto, gracias!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł. Wszystko piękne.!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. You are definitely a True Artist!

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful, simply lovely ornaments!

    OdpowiedzUsuń
  16. Your ornaments are wonderful....translating the Polish a little more difficult, but worth it!

    OdpowiedzUsuń
  17. Your ornaments are wonderful....translating the Polish a little more difficult, but worth it!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely Christmas ornaments. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  19. What type of ribbon do you use??

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie mogę znaleźć tej elastycznej przędzy? Jaka jest marka?

    OdpowiedzUsuń
  21. ev dekoru,ofis dekoru,yatak odası ve romantik yatak odası dekoru,mutfak dekoru fikirleri ve küçük alanlar için çözüm önerileri ve daha fazlası için tıklayın https://www.mydecorations.net/

    OdpowiedzUsuń
  22. Automated Storage and Retrieval Systems were once viewed as unattainable by numerous more modest request satisfaction tasks and retail distribution centers. Putting away with ASRS implies precise, ongoing information is kept on the stock killing the requirement for actual stock investigations and furthermore giving direct admittance to things consistently. Smaller than expected burden frameworks should be exceptionally adaptable and versatile to adjust to your business needs.

    OdpowiedzUsuń
  23. As Rubber Roller Manufacturer, we plan them utilizing the best quality rough materials and refined progression by our uncommonly experienced trained professionals. Our thing offering is made open in different sizes and assessments as referenced by the customers. Execution of a Rubber Roller depends upon the inflexible turn of events, irrelevant roll redirection and changing of the roll shell.

    OdpowiedzUsuń
  24. A Mosquito Killer incorporates a CCFL photocatalyst light which mosquitoes find overpowering, and get attracted to the catch; the fan then sucks the mosquitoes inside and holds them back from dodging, inciting air drying and parchedness to kill mosquitoes securely. We are extremely successful in wrecking and killing both flying and slithering insects and our item is with no synthetic substances, non-harmful, dull, smell-free, wellbeing, and natural assurance.

    OdpowiedzUsuń
  25. Our Filter Press Manufacturers are designed with recess or membrane plates to optimize production and minimize cake moisture. A channel press is a bunch activity, fixed volume machine that isolates fluids and solids utilizing pressure filtration. We make physically worked channel presses with capstan shutting gadgets and stuff and fastener systems

    OdpowiedzUsuń
  26. Awesome blog! For home decors and other stuff, check out https://www.destinfelacia.com/collections/accessories they got lots of beautiful pieces there

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!