sobota, 9 sierpnia 2014

sweet dreams part 2

W poprzednim poście zatytułowanym sweet dreams mogliście przeczytać o pościeli dla lalek i misiów, którą można bardzo łatwo wykonać razem z naszymi dziećmi. Dziś pozostaję w temacie snów i pościeli i mam dla Was pomysł na piękne poduszki! 
Tu pisałam o tym jak przepadłam i oszalałam w pewnym sklepie z tkaninami. Poduszki, które możecie oglądać w dzisiejszym poście to jeden z owoców tego szaleństwa!
 
Od dłuższego czasu planowałyśmy razem z dziewczynkami, że uszyjemy poduszki, więc moje księżniczki samodzielnie wybierały tkaniny. Chciały coś miłego z delikatnym wzorem, aby na poduszkach śniły się same piękne rzeczy. :)
  
Dobrałyśmy też drewniane guziki, uwielbiam takie połączenia, pastelowe odcienie i dodatki z naturalnych materiałów. Na poduszkę wybrałyśmy dwa różne, pasujące do siebie materiały i początkowo poduszka miała mieć z każdej strony inną tkaninę. Materiały jednak tak ślicznie ze sobą współgrają, że postanowiłyśmy uszyć poduszki tak, aby widoczne były naraz obydwie tkaniny!
 
 
Poduchy mają już za sobą próbę generalną, która się powiodła, dziewczynki miały same miłe sny! Teraz planujemy jak mają wyglądać uszyte przez nas narzuty na łóżeczka. Mam nadzieję, że napiszę Wam o tym już niebawem!
 
 
Życzę Wam udanego weekendu, spokojnych i pogodnych snów!

1 komentarz:

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!