piątek, 21 marca 2014

TIME FOR KIDS - PAPER HEADDRESS

Witajcie Kochani!

Po krótkiej przerwie wracam do Was z inspiracją z serii TIME FOR KIDS. Dzisiejszy post będzie przedsmakiem tego, co będzie się działo jutro, a o czym napiszę Wam w najbliższym czasie. Mam na myśli kinder party mojej małej dwulatki. :)
Mam dla Was pomysł na bardzo wdzięczną przepaskę/koronę z papierowych piór. O koronach pisałam Wam przy okazji zeszłorocznych urodzin mojej małej gwiazdki (tu), były to korony wyszywane z filcu, teraz przygotowałam dla Was wariant papierowy. Korony z piór już wielokrotnie rzucały mi się w oczy przede wszystkim na pintereście (zapraszam na mój profil). Myślałam nawet nad uszyciem piór z materiału, lecz z braku czasu zastąpiłam je piórami z papieru.
Do zrobienia piór wykorzystałam przygotowane przez siebie w programie graficznym tła. Zależało mi na tym, aby były to proste wzory w konkretnych i stonowanych barwach (pastelowa żółć i turkus).
Możemy wykorzystać gotowe wzorzyste papiery takie jak tutaj, poszukać interesującego tła z gazet albo sięgnąć po bogate we wzory tkaniny. Po przygotowaniu odpowiednich papierów wycinamy z nich kształt piór.
Drukowałam moje wzory na zwykłym papierze, więc wzmocniłam liście naklejając je na grubszy brystol.
Ponacinałam kształty, aby wyglądały bardziej jak pióra.
 
Tak przygotowane papierowe pióra naklejałam na kawałek papieru, na który dokleiłam wstążkę.
I gotowe. :) Jeszcze kilka sweet foci z moimi księżniczkami!
 
 
 
 
Zmykam piec tort dla mojej Gwiazdy! Obiecuję już niebawem zainspirować Was dawką urodzinowych dekoracji! Życzę Wam przepięknego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!