piątek, 9 maja 2014

TIME FOR KIDS - WALL TRIANGLES

Bardzo cenię oryginalną dekorację ścian w mieszkaniu; tablicową farbę do mazania kredami, galerię zdjęć z setki różnorodnych ramek czy wielkie malowidła. Wymienione przykłady wymagają jednak sporej ilości czasu i konkretnego budżetu. Dziś przygotowałam dla Was pomysł, który może odmienić ścianę, nadać jej nowy wyraz i przy okazji spełniać konkretną funkcję, a nie wymaga dużej ilości czasu i pieniędzy. Wykonałam trójkątne pojemniki, które zawieszone lub przyklejone do ścinany dekorują ją i świetnie nadają się do ukrycia w nich drobiazgów.
Wyciągnęłam resztki materiałów, więc nie musiałam nic kupować. Wystarczył mi niewielki brystol, resztka papieru do pakowania prezentów, fragment tkaniny i ewentualnie sznurek.
Zaczęłam od rozrysowania siatki, zdecydowałam się na trójkątny kształt, ale możecie poeksperymentować z innymi formami. Mój brystol pokryty był starymi rysunkami i miał niezbyt piękny różowy odcień, dlatego obkleiłam go z obydwu stron. Z jednej strony tkaniną, a z drugiej strony papierem pakownym.
 
Gdy miałam już gotową siatkę w odpowiednich materiałach skleiłam całość, aby powstała trójwymiarowa forma.
 
Takie trójkąty możemy wykorzystać jako mini opakowanie na drobiazgi czy słodkości. Dorysowując na rzucie czwartą ściankę może powstać zamykane opakowanie na mały prezent.
 
Ja tworzyłam kształty z myślą o udekorowaniu nimi ściany. Możemy wykonać kilka form albo pokryć kształtami pół ściany! Ja wykonałam trzy trójkąty, które zawieszone nad stolikiem księżniczek służą jako mini organizer. Każdy rodzaj pojemnika stojącego na stoliku prędzej czy później ląduje na podłodze strącany łokciem podczas twórczego szału, dlatego taka ścienna wersja świetnie zdaje egzamin. :) Zawiesić ją możecie za pomocą sznureczka na gwoździu czy tasiemce, albo użyć dwustronnej taśmy ściennej.

Patent z dwustronną taśmą ścienną stosuję od dawna, gdyż tak często wydziwiam na ścianach, że gwoździe i wiertarka nie wchodzą w grę.
 
Moje skarby miały całą masę wariantów na wykorzystanie dzisiejszego pomysłu, większości już nie fotografowałam. :)
 
Więcej ściennych pomysłów znajdziecie też tu i tu
Słonecznego i radosnego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!