środa, 9 kwietnia 2014

sewing for kids - pants!

Dziś krótki post o moich najnowszych szyciowych projektach. Ujawni się w nim po raz kolejny moja wielka słabość do spodni z niskim krokiem potocznie zwanych pumpami. Uwielbiam je i dla dzieci i dla dorosłych, więc doceniając prostotę ich wykonania nie eksperymentuje póki co z tradycyjnymi krojami, suwakami i guzikami....
Wspomniany krój i elastyczna tkanina sprawdzają się za każdym razem, podobnie jest z łatami na kolanach i wiązaniem za pomocą wstążki.
 
 
 
Nie rozpisuję się dziś zbytnio, gdyż już kilkukrotnie pisałam Wam o podobnych spodenkach, możecie je zobaczyć tu, tu i tu.
 
 
Gdybym tylko miała większą ilość tkaniny z pewnością uszyłabym identyczne dwie pary w rozmiarze swoim i męża! Moje Księżniczki, a zwłaszcza starsza, należą do grupy dziewczynek uwielbiających sukienki i wcale im się nie dziwię, a jeśli chodzi o te drobne wyjątki kiedy zakładają spodnie, wtedy zazwyczaj są to właśnie elastyczne, mięciutkie pumpy.
 
 
Mam nadzieję, że dzisiejsza propozycja przypadła Wam do gustu. Pumpy to jedna z rzeczy, o którą najczęściej pytacie i która cieszy się największą oglądalnością zaraz po dekoracjach świątecznych! Dziękuję Wam za rosnącą oglądalność, komentarze i wiadomości! Blog i każdy powstający post daje mi coraz większą radość, cieszę się mogąc Was inspirować!

4 komentarze:

  1. wow...super. Moje dziewczynki takie dostały, ale już wyrastają i też chciałam im takie uszyć, ale póki co nie mam kiedy :-(.
    A te Twoje są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce, ja chce:)))) specjalne zamówienie od Cioci:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Właśnie od kilku dni zbieram się do uszycia takich spodenek dla mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne spodenki, też od jakiegos czasu zamierzam uszyc takie. Mozesz mi zdradzić z jakiego materiału je robiłas?
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!