sobota, 5 kwietnia 2014

TIME FOR KIDS - EASTER GARLAND

Na wstępie pragnę przeprosić wszystkich stałych czytelników bloga, którzy czekali wczoraj na piątkowy post z serii TIME FOR KIDS. Z lekkim opóźnieniem zapraszam Was do przeczytania go dziś!
Święta Wielkanocne już za dwa tygodnie, więc na blogu zaczynam już przygotowania :). Startuję z przepisem na świąteczną girlandę, którą bez większego trudu wykonają też Wasze maluchy. 
Potrzebujecie arkusze papieru, od Was zależy kolorystyka i klimat girlandy, więc możecie wybrać zwykłe białe kartki, kolorowy papier, lub arkusze z wzorami. O takim wzorzystym papierze stworzonym samodzielnie w programie komputerowym możecie przeczytać tutaj. Fajny efekt możecie też uzyskać dekorując papier samodzielnie wykonanymi stemplami (jak tu). Na wzorzystym papierze stworzyłam świąteczne kształty, aby potem łatwiej było je wycinać.
Przygotujcie jeszcze nitkę, klej i nożyczki.
 
 
Najpierw wycinamy wszystkie elementy. Początkowo wydrukowałam bardzo drobne kształty, ale ciężko było je wycinać mojej starszej córeczce, więc wydrukowałam kształty na tyle duże aby mogła je wyciąć bez problemu.
 
Gdy mamy już komplet kształtów musimy je sklejać ze sobą tak, aby były kolorowe z dwóch stron. Możemy nitkę wkleić pomiędzy dwa kształty lub dokleić za pomocą taśmy.
 
Długość dostosujcie do miejsca w którym planujecie zawiesić girlandę. Może to być klosz lampy, okno, ściana, możecie zwiesić girlandę z sufitu. Możliwości jest mnóstwo! Udanej zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!