wtorek, 10 września 2013

Wyzwanie foto wrzesień - dzień 2

Dziś jest drugi dzień wyzwania foto, które możecie śledzić TU.  Temat na dziś to ULUBIONE DO PICIA. 

Nie zastanawiam się dłużej niż sekundę, gdyż ja zwyczajnie nie wyobrażam sobie dnia bez KAWY! Jedyny problem polega na tym,  że za nic w świecie nie jestem w stanie ograniczyć się do jednego zdjęcia. Uwielbiam cały proces przygotowywania kawy, każdy z jego elementów jest dla mnie niezwykle istotny i z wielką radością kontempluję go każdego ranka!

Poniżej zestaw zdjęć, które odkryją przed Wami kilka minut z mojej codzienności. Zapraszam!


14 komentarzy:

  1. Tak przyrządzona kawa musi być przepyszna!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Była;) Jedyne czego zabrakło,to chwili ciszy i spokoju.... wtedy smakuje jeszcze bardziej wyjątkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. narobiłam się tych kaw w Anglii, miło wspominam ten czas =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro proces jest tak ważny, dobrze, że nie ograniczyłaś się do jednego zdjęcia :). Sam rytuał jest zwykle lepszy niż jego rezultat :).

    OdpowiedzUsuń
  5. i tak powinno się robić kawę, z dłuuuugim procesem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie tak robię ostatnio kawę :) sprzęt też mamy podobny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym skosztowała takiej kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja kawa musi być pyszna, tak starannie przygotowana ...:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka szkoda, że ze zdjęć zrobiłaś kolaż. każde z osobna wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  10. pracowałam kiedyś w kawiarni i do tej pory mam sentyment do przygotowywania kawy :) chciałabym mieć taki ekspres w domu

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawa!! Dużo kawy!! :) pozdrawiam z Vaud :)

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!